سنسور RVG چیست ؟

Wiki Article

????علامت روی سنسورهای iDot در دستگاه های جدید فقط جهت علامتگذاری استفاده میشه که اگر تصویر توسط اپراتور Rotate شد باز هم بشه جهت اصلی این تصویر رو تشخیص داد. قابلیت استفاده در یک یا چند سیستم کاری را دارد و طول کابل دستگاه three متر با انعطاف پذیری زیادی در مراحل درمان دندانپزشکی میباشد. با استفاده از این قابلیت، دیگر هیچ نیازی به جست و جو در میان پرونده ها و بررسی تک به تک درمانها، پرداختها و موارد دیگر وجود ندارد. با توجه به احتمال آلودگی سنسور در دهان حتما” باید از روکش های مخصوصی که در داخل بسته بندی دستگاه وجود دارد استفاده کرد. از سامانهی پیامکی میتوان جهت یاد آوری نوبت، یاد آوری پرداخت اقساط، اطلاع رسانی ثبت پرونده به بیماران، ارسال تبریک مناسبتهای مختلف به افراد خاص، اطلاع رسانی بسته بودن مرکز و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. تعداد در بسته a hundred and fifty عدد است . با خرید دستگاه بلیچینگ four عدد کیت 32% آفیس هدیه بگیرید. این ابزار با استناد به این که دارای برند معروف Durr Dental می باشد اصالت و مرغوبیت خود را اساسا حفظ کرد و با توجه به حساسیتی که برای معتبر بودن برند خود دارد از استاندارد CE اروپا / ISO بهره می برد تجهیزات دندانپزشکی بر اساس اعتبار برند این ابزار آن را در بهترین و برترین محصولات خود قرار داده است.


برای خرید آن باید علاوه بر کیفیت برند سازنده به ضخامت سنسور، طول کابل آن، سایز، میزان بزرگ نمایی، سایز پیکسل ها و … کمپانی دایرکتا سوئد بنا به هر برند، سنسورهولدر هم اندازه آن را تولید نموده، لذا با اینکه می توان این سنسورهولدرها را یونیورسال دانست اما برای استفاده حداکثری از این محصول، بهتر است که سنسورهولدر مطابق با برند سنسور خود را انتخاب نمایید. در حال حاضر حدود یک سال است که از نرم افزار مدیریت مطب ژنیک استفاده میکنم. با ثبت دقیق ورودی (خرید) و خروجی (مصرف) کالاها، امکان تهیه لیست خرید و هشدار اتمام هر کالا به صورت خودکار در نرم افزار مدیریت مطب و کلینک ژنیک فراهم میگردد. بنده از سال ٨۴ در مطب خود نرم افزار دندانپزشکی داشته و تمام نرم افزارهای دندانپزشکی موجود را یا دیده ام یا با آنها کار کرده ام و همیشه بابت مشکلاتی که نرم افزارهای موجود در بازار دارند، ناراضی و گله مند بودم. واقعا راضی هستم و به گروه ژنیک بابت طراحی این نرم افزار کارآمد تبریک میگویم واستفاده از این نرم افزار را به تمامی دوستانم توصیه کرده ام.


خرید Rvg دندانپزشکی

هماکنون بسیار علاقمندم تا تجربه عالی استفاده از این نرمافزار را با تمام پزشکان ایران در میان بگذارم تا بتوانند از آن استفاده کرده و بهره کافی را ببرند. این اشعه در موارد مختلفی قابل استفاده بوده و بسیاری از تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی وابسته به همین اشعه است. صفحات فسفری Apixia چندین بار قابل استفاده مجدد هستند. RVG برای تصویربرداری دیجیتال در دندانپزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد همچنین به عنوان سنسور Intraoral شناخته می شود. سنسور داخل دهانی Carestream Kodak مدل RVG 142 : عکس RVG یکی از قدیمی ترین انواع عکس های دندانی است که به دندانپزشکان در تشخیص و درمان پوسیدگی های بین دندانی ، نشان دادن دقیقتر وضعیت ریشه ها کمک بسزایی داشته است . چاپ انواع رسیدهای مختلف نظیر رسید دریافت وجه، رسید درمان، رسید ثبت نوبت و… نرم افزار دندانپزشکی ژنیک همچنین امکان ضبط ویدئو و تصویر از طریق تجهیزاتی نظیر دوربینهای داخل دهانی را داشته و میتواند انواع قالبها نظیر تصاویر قبل و بعد و آلبومهای ارتودنسی را در مراحل مختلف درمان ایجاد نماید. در ژنیک همچنین میتوان تصاویر قبل، بعد و حین درمان را ضمیمه سند درمان کرد تا علاوه بر سهولت در جستجو، دستهبندی مناسبی نیز برای تصاویر صورت پذیرد.


قیمت دستگاه Rvg

بنده در دوران فعالیت خود تعداد بسیار زیادی از این نرمافزارها را مورد استفاده و آزمایش قرار دادم تا نهایتا با نرمافزار بسیار خوب ژنیک آشنا شدم. با سلام. اینجانب دکتر نوید حسین زاده، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی پس از ۱۵ سال سابقه حضور در مطب، به مدت سه سال است که با نرمافزار مدیریت مطب ژنیک آشنا شده و از آن استفاده میکنم. سنسور آر وی جی نیولایف مدل Digisens از تجهیزات تصویر قیمت اسید اچ برداری ساخت ایتالیا می باشد.نرم افزار ویرایش تصاویر سنسور آر وی جی جنوری مدل port perspective قدرتمند و پیشرفته و با قابلیت ارتقاء می باشد که مدیریت فایل ها و بیماران ، بزرگ نمایی و اصلاح کیفیت و ۳ بعدی سازی را انجام می دهد. سامانهی پیامکی این نرم افزار بسیار قدرتمند بوده و میتواند بر اساس فیلترهای متفاوت بیماران را دسته بندی و طبق آن، پیامکهای مربوطه را ارسال کند. سیستم یادآور موجود در صفحهی اصلی نرم افزار نیز پزشکان و دستیاران را از تمامی اطلاع رسانیهای روز که میتواند از طریق سامانهی پیامکی انجام شود، مطلع میسازد. ​Th᠎is po᠎st h as  be᠎en g enerat​ed ​with t he  support of G SA​ Material Gen​er᠎ator Dem over​si᠎on᠎.

Report this wiki page